12/03/2016

AS AXUDAS

Foron moitas as persoas que me axudaron -e que aínda me axudan- para que eu poda alcanzar os obxectivos. Nesta entrada de agradecementos, non podo esquecerme do conxunto de mestres e mestras que me deron clase tanto no ensino primario como no secundario e bacherelato. Vaian, pois, estas palabras para todas esas persoas.
Moitas grazas a Leonor, por eses 7 anos que estivo ao meu lado axudándome desde que comecei en infantil até que cheguei ao sexto curso do ensino primario; por ser una boa amiga e conselleira e por ser unha das persoas que me axudaron a chegar a onde cheguei.
Moitas grazas a Cristina Ramudo, esa profesora que sempre me axudou; que está comigo desde que entrei no ensino secundario. Alén de profesora, tamén é unha grande amiga que me ve rir, mais que tamén me ve botar algunha que outra lágrima.
Desexo facer especial mención a María Xosé Pardiñas, profesora de Tecnoloxía e Xefa de Estudos no Instituto Marqués de Sargadelos. Grazas a ela comecei a desenvolverme no mundo da radio. Coincidirmos de novo no Instituto Perdouro é outro privilexio para min.



Sem comentários:

Enviar um comentário